
Текущее время: 29 июн 2025, 21:09
Модератор: Модераторы
Den31 писал(а):Добрый день господа, спешу сообщить, что проблема запуска так и осталась. Погоню машину опять на сервис пусть ищут, не отстану от них до последнего.
Vladimirgs писал(а):Бред какой то... Насос качает при включении зажигания всегда. Безобраточные топливные системы работают чуть по другому нежели с обраткой (когда регулятор механический на рампе).
Добавлено спустя 4 минуты 26 секунд:
Dmitriy-mag
Подозрение на приемную сетку бензонасоса в твоем случае... не было вероятности заправиться говнищем?
Prizrock писал(а):Если это насос, то почему тогда в холодную погоду с первого раза заводится?
Power Supply Circuit Inspection
1. Key "OFF"
2. Disconnect fuel pump relay.
3. Key "ON"
4. Measure the voltage between terminal 1 and 3 of fuel pump relay harness connector.
A. Specification : B+
[i]рисунок[/i]
Is the measured voltage within specifications?
YES
1) Go to "Control circuit inspection" procedure.
NO
1) Check "Fuel Pump15A" fuse between fuel pump relay and main relay.
Check "ECU A 30A" fuse between fuel pump relay and battery.
Repair Open or Short in power circuit, and go to "Verification of vehicle Repair" procedure
Control Circuit Inspection
1. Key "OFF".
2. Disconnect fuel pump relay.
3. Key "ON".
4. Measure the voltage between terminal 5 of fuel pump relay harness connector and chassis ground.
A. Specification : Approx. 3.5V
[i]рисунок[/i]
Is the measured voltage within specifications?
YES
1) Go to "Component inspection" procedure.
NO
1) Repair Open in control circuit, and go to "Verification of vehicle Repair" procedure
Vladimirgs писал(а):
Control Circuit Inspection
1. Key "OFF".
2. Disconnect fuel pump relay.
3. Key "ON".
4. Measure the voltage between terminal 5 of fuel pump relay harness connector and chassis ground.
A. Specification : Approx. 3.5V
[/code]
kvip писал(а):Блин,а я все жду когда exist пришлет мне регулятор,теперь 28 числа жду.Жду не дождусь.Потому что все остальное что только было можно,все заменено.
The ECM provides ground to one side of the coil in the fuel pump relay
to control the fuel pump relay. The other side of the fuel pump relay
coil is connected to fuel pump relay, which activates when the
ignition switch is ON. The ECM monitors the control circuit between
the fuel pump relay and the ECM. When the ignition switch is turned
ON, the ECM energizes the fuel pump relay, which sends power to the
fuel pump.
When the ignition switch is turned
ON, the ECM energizes the fuel pump relay, which sends power to the
fuel pump
shukman писал(а):...Это теория!...
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 10